EMR Photography

Ik krijg gewoon weer honger, als ik die foto’s zie.

Precies een week geleden, was ik de gelukkige om te mogen fotograferen op een Surinaams feest. Mevrouw Judith Touwslager werd 50 jaar jong. Ik ben al ruim 10 uur bezig deze week om foto’s te bewerken van het feest. En ik ben op de goede weg.

Door al het foto bewerken van al die jaren, hoofdzakelijk spelen met de muis van de computer ben ik nu meer geneigd om meer te schrijven, een boek te lezen, te schilderen, gitaar te spelen ect. Dingen die ik normaal graag doe maar het foto bewerken staat meestal op nummer een. Een muis arm gaat niet een twee drie weg dus, moet ik het rustig aan doen, vandaar de andere dingen. Nu ben ik dan af en toe nog aan het foto bewerken en zekert met dit fotoalbum bezig van Judith.

Het was zo gezellig en het eten was zo goed echt een aanrader een Surinaams Feest. Maar omdat ELLY-ELtje over eten gaat wil ik jullie graag een paar foto’s delen van die avond qua eten, o wat was het lekker. En ik krijg gewoon weer honger als ik die foto’s zie. Wat er precies allemaal in zat? Kan ik niet vertellen. Wel dat het heerlijk was. Dus sorry helaas geen recept maar wel de foto’s.

Foto’s EMR Photography: https://www.facebook.com/EMRfotografie

Copyright © 2015 ELLY-ELtje