Slapen gaan

Slapen gaan,

Slapen gaan iedereen doet het,

ook voor mij zal het moeten gaan ook al wil ik niet.

Slapen gaan en nog eens slapen gaan,

ik wil niet slapen gaan omdat de dag vaak te kort is.

Slapen gaan slapen gaan een mens heb het ook zo hard nodig,

maar waarom gaat het slapen gaan dan niet zo makkelijk bij mij,

waarom geven mijn hersens gewoon niet een nacht vrij!

Laat me nou gewoon lekker leven in de nacht,

ik smacht, ik smacht,

na het leven in de nacht.

Copyright © ELLY-ELtje

Afbeelding

Geef een reactie

