Zo veel vragen

Veel vragen,
Geen antwoorden.
Iedere keer,
vraag ik maar weer.
Weer geen antwoorden.
Zoveel vragen,
Zo weinig antwoorden.
Het schijn zo te zijn dat je niet op alles antwoord kan krijgen.
Ik leg mijzelf er bij neer.
Maar, er bij neer leggen lukt mij niet.
Zo veel vragen en zo weinig, tot geen antwoorden.
Ik wil zo graag die antwoorden maar ik krijg ze niet.
Zo veel vragen.
Zo weinig antwoorden.
Pijn in mijn hart,
pijn in mijn ziel,
maar die antwoorden… nee die krijg ik niet.
Dus ik probeer het te accepteren maar het lukt mij maar niet.
Ik probeer er maar niet over na te denken.
Ook dat lukt me ook niet.
Ik vraag me toch iedere dag af,
ik blijf het me af vragen.
Wat is toch de zin van het leven?
Weet jij het?

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

