Surinaams speciaaltje

23 maart 2016 #Phagwa #Suriname
Palmentuin – Paramaribo

We zijn alweer ruim een jaar verder het is op het moment dat ik de foto maakte 26 maart 2017 en net bewerkt. Het liefst zou ik bij elke foto een verhaal schrijven naar daar is helaas geen tijd voor. Voor de verandering plaats ik de link van de foto hier eens op de website kijken of het goed werkt. Werkt het nou niet laat het even weten dan plaats ik de foto’s alsnog hier op de website.

Ik werd al vrij snel aangesproken om geen foto’s te maken op de markt, maar voordat het gebeurde maakte ik deze foto. Vandaag bewerkte ik een in de aardige originele toestand en eentje zwaar bewerkt persoonlijk vind ik de foto die zwaar bewerkt is veel meer sfeer pakken. Ik hoor graag wat u er van vind.

Canon 700D ∴ 18 mm ∴ 1/30 sec ∴ ISO 320

cropped-20160329-img_5174-c2a9-emr-photography.jpg
Copyright © 2017 ELLY-ELtje

3 gedachten over “Surinaams speciaaltje

    1. Hallo Thom, ik was van 17 maart 2016 tot en met 1 april 2017 twee weken in Suriname. Van die twee weken was ik tien dagen ziek. Toch in de hele zieke korte tijd heel veel van Suriname gezien ruim drieduizend foto’s gemaakt en acht uur film. Er zijn verschillende soorten markten. Heel leuk om mee te maken. Helaas had ik de pech ook nog dat mijn koffer niet mee mocht ruim 20kg kleding mocht niet mee. Dat kwam weer omdat we te laat kwamen op het vliegveld in Suriname. Kleding kwam dik een jaar later aan in Nederland. En helaas. Helaas kon ik alles weg gooien. Beschimmeld ect. Gelukkig kon ik wel mijn Camera mee nemen 🙂 Bedankt voor je reactie Thom.

      Liked by 1 persoon

  1. Pingback: ELLY-ELtje

Geef een reactie

