Laatste dagen van het jaar, alleen maar EMR Photography

20161216-fm ©2015  EMR Photography.jpg
Wat was het een jaar en wat doe ik mij de laatste paar dagen van het jaar 2016 toch aan.
Ik kreeg op eens de behoefte om mee te doen aan de Zilveren Camera 2016.
Ik dacht dat zou wel een mooie afsluiter zijn voor mijn fotografie jaar.
Desalniettemin staat me nu veel werk te wachten, de laatste twee dagen van dit jaar. Ik verdiep me in de foto’s van het jaar 2016. 4255 bruikbare foto’s.
Nu zit ik natuurlijk net als vele andere aan heel veel regels & categorieën vast, bijvoorbeeld.
Landelijk nieuws, Landelijke, documentaie fotografie, Dagelijks nieuws, Sport, Cultuur en amusement, Portretten, Buitenlands nieuws, Buitenlandse documentaire fotografie
Dat wordt hard aan het werk je weet maar nooit het proberen waard wens me geluk.

Als ik jullie niet meer spreek dit jaar wens ik iedereen al een fantastisch uiteinde en dat jullie allemaal in 2017 ook EMR Photography komen bezoeken, liken, en delen.

Veel geluk en tot snel, maak er wat van. En leg het vast in foto of videomateriaal dan kan je nog een keertje mee doen met een fotowedstrijd. 😉 

P.s. Voor een compleet overzicht van wat ik allemaal doe volg mijn website 🙂 ELLY-ELtje

Geef een reactie

