Voor de mensen die mij niet volgen op Facebook…

 
cropped-1.jpg

 

Laatste vier dagen ben ik heerlijk bezig geweest om behoorlijk te fotograferen. In de plaatsen:

Heerhugowaard, Alkmaar, Hoorn, Zaandam, Amsterdam!

Ik zou bijna vergeten dat ik de mooiste foto’s nog moet bewerken ook weer een hoop te doen met als klapper vandaag. Weer een hele foto reportage gemaakt van de Gas!Fabriek in Alkmaar met veel video er bij. Texel foto’s vergeet ik ook zeker niet om te bewerken krijg in de Texel groepen zo veel aandacht allemaal bedankt daar voor foto’s die de 6000 bezoekers en de 50 liks al gepasseerd zijn SUPER.

Toch blijf ik het studio werk ook super leuk vinden en daar hou ik ook ruimte over betaald shoots gaan natuurlijk voor de rest. Lijkt het je leuk om door mij te fotograferen laat het me even weten. Ik ga verder mijn foto’s inladen en bewerken. Zit echt waar weer van alles tussen hele leuke foto’s gemaakt van vogels die uit mijn hand eten. Tot panning foto’s tot aan mensen met tatoeages. Te veel om op te noemen (1024 foto’s) hou het in de gaten en lekker kijken liken mag natuurlijk ook delen ook 🙂
Misschien ook wel leuke pagina’s voor je om te kijken, like, delen van mij.
Geef een reactie

