Terugblik, vier jaar gelden

268331_10151142945868900_143515907_n

 

1 augustus 2012

 

Voor de gene die het wil lezen.

Wie het lezen wil, daar zal mijn eerste Blog over gaan, om eens te kijken of het nog een beetje in me zit om een verhaal überhaupt te schrijven. Niet omdat het moet, niet omdat ik wil dat andere het lezen nee gewoon omdat ik me daar lekker bij voel.

Nu vraag ik me natuurlijk af wat kan ik nou opschrijven dat niemand het schaad of baat nee gewoon voor de lol dat het lekker valt te lezen voor de gene die het wil lezen. Ja, daar gaat het over, ik wil er niemand mee kwetsen en toch de lezer vermaken, door middel van ja daar heb ik nou echt wat aan gehad. Oké, dat is een punt om te beginnen: “Wat is nou het belangrijkste in jouw leven maar ook dat van mij? Ik kan je natuurlijk het antwoord gelijk geven en dat doe ik dan ook maar ik hou er ook niet van om te wachten. “Het belangrijkste in het leven is Zuurstof, nu zul je denken misschien tja maar… u…. enz. Kom er maar op!

ELLY-ELtje

Geef een reactie

