Afvalbakken overvol, gemeente Heerhugowaard heeft zeker vakantie! En Berenklauwen in de weg.

26 juli 2016 #hhw

26 juli 2016 #hhwHeerhugowaard fotografeer ik graag, de mooiste foto’s plaats ik dan op de Facebook pagina van Heerhugowaard “HEERHUGOWAARD FOTO” Ik heb deze groep opgericht omdat ik veel foto’s maak van Heerhugowaard.

Het was vanmorgen 6:30, ik was lekker aan het fotograferen in het park van Luna. Prachtig daar ik hou van vogels dus die fotografeer ik dan ook volop. kom ik op een gegeven moment bij de stijger, waar ik altijd graag even zit ik tuur dan over het water en het geeft een heerlijk rustig gevoel.

20160726-IMG_5727 © EMR Photography

Ik denk dat de meeste Heerhugowaarders deze stijger wel kennen. Ik zal de foto er bij doen. (zie hier boven) De naam weet ik helaas niet, een twee drie op te noemen. Zie ik daar toch een overvolle prullenbak! Al was ik nou met een auto dat had ik het wel even mee genomen. Misschien is het wel vakantietijd. Maar dat is toch geen reden om dit niet op te ruimen! Je kan er op wachten dat een stel kwaaie jongens of meisjes de boel overhoop gooit. Of dat vogels, die gaan met veel plezier er mee aan de haal. Het park zag er vandaag schoon uit hier en daar een blikje maar dat zie ik door de vingers maar deze rotzooi valt gewoon op.

Mijn vraag is dan ook waarom word de afvalbak niet geleegd? En wanneer word de weg naar de stijger weer vrij gemaakt? Berenklauwen steken behoorlijk over.

Met vriendelijke groet,
Elmar Marijn Roeper

ARTIKEL (dichtbij)

EMR Photography

HEERHUGOWAARD FOTO

Geef een reactie

