Castle Fest 2013 foto’s ordenen @ EMR Photography

Desktop5
EMR Photography © Jan de Bloois
1146556_549016671801907_1068875607_n
EMR Photography         © Jan de Bloois
Ik was jullie natuurlijk niet vergeten!
Mijn website biet met uitstek een smeltpot met alle websites en pagina’s die ik beheer zie boven aan de home pagina. En af en toe schrijf ik wat en vaak bewerk ik simpel weg liever een foto dan een stuk te gaan schrijven.
Maar stiekem is het ook wel erg leuk om te schrijven. Maar ja ik vind zo veel dingen leuk. Met als gevolg dat je niet overal aan toe komt. Vandaag ben ik maar eens de verdwaalde foto’s van mijn tijdlijn her aan het plaatsen in de desbetreffende map waar ze eigenlijk in thuis horen. Dat betekend wel dat de foto’s van de tijdlijn zal verdwijnen dat is jammer maar als grootste voordeel als men in dit geval foto’s terug wil zien van Castle Fest 2013 dan staan ze allemaal bij me kaar.
Nu leek het mij wel leuk om dit af en toe op mijn website te vermelden.
Dus bij deze hele verhalen ga ik je niet vertellen hoor. Dit keer eigenlijk moet je gewoon de foto’s zien. Was echt een leuk evenement om te fotograferen en toen der tijd praten we over het jaar 2013 fotograferen met een Canon 350D en dan deze kwaliteit en toen weinig besef van Lightroom en Photoshop ben ik nog steeds best te vrede.
Ja, het kan zeker beter maar voor die tijd en toestel en kennis van fotobewerkingsprogramma’s ja dan zeg ik jullie mogen in het fotomapje blijven.

Foto’s Castle Fest 2013

 

Geef een reactie

