Wat doe ik met negativiteit

29 jan. 2015 #selfie

Soms heb ik wel eens, gelukkig niet vaak. Dat er te veel narigheid in een te korte tijd over je heen valt.
Een vreselijke koude douch op je neer valt. Zo kan ik het beste omschrijven. Op zijn zacht gezegd.
Ik heb mijzelf aangeleerd om dan toch afleiding te zoeken als het je overkomt. Om het gene wat je dan heb mee gemaakt te kunnen verwerken.
Ik heb zo veel verschillende dingen om te gebruiken als een uitlaatklep; Koken, schilderen, piano & gitaar spelen, teksten schrijven, fotograferen, model staan, in mijn fotostudio lekker bezig zijn en geloof het of niet er zijn er nog meer.
En omdat het nog niet genoeg was bedacht ik mij zelf laat ik eens mijn eigen muziek maken en beginnen om te mixen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden?

https://soundcloud.com/elmar-roeper/el-in-tha-mix-una


Copyright © 2016 ELLY-ELtje

Geef een reactie

