Koe zoekt het hoger op

Links 960

Meestal bewerk ik wel mijn foto’s. Maar de bewerking is nu helemaal overtroffen. Het was een kleine ingreep. Eerst maakt ik deze foto van een eenzame koe met statief. Vervolgens zet ik de foto om naam mijn smaak met bewerkingsprogramma Lightroom. En omdat het nog niet gek genoeg kan, zet ik de koe ik een totaal vreemde wereld met Photoshop. De eerste twee foto’s zijn van mij genomen in Heerhugowaard. de laatste foto heb ik geleend van Google. Tik voor je zelf maar eens in op Google: Wallpapers dan op afbeelding.

Hoe zoekt het hoger op

Copyright © 2016 ELLY-ELtje

Geef een reactie

