Ruzie met de koffer

23 maart 2016 #Phagwa #Suriname
23 maart 2016 #Phagwa #Suriname

Vijf Luchtvracht / zeevracht bedrijven gebeld om te vragen of mijn koffer van 23 kg van Suriname naar Nederland kunnen en willen vervoeren. Vier bedrijven zijn al enige tijd geleden gestopt met het vervoeren van dit soort koffers…. Als ik ze vraag waarom word het verdacht stil, aan de andere kant van de telefoon. Gasten bedankt hé die het verziekt hebben voor de rest en … mij… Hopelijk daarom wil ik alvast City Air Express in het zonnetje zetten die mij wel wil helpen. Als het lukt..

Beste Elmar Marijn Roeper,
Allereerst willen wij u welkom heten bij City Air Express. Daarnaast willen wij u bedanken voor
uw aanvraag bij ons. We gaan ermee aan de slag en zullen hier zo spoedig mogelijk op terug komen. Als
u in de tussentijd vragen en/of opmerkingen heeft dan kunt u gewoon contact met ons opnemen en dan
staan wij u graag te woord.

Beste heer Roeper,

Wij doen geen persoonlijke goederen.

with kind regards, met vriendelijke groet,

F

Beste heer O,

Wat vervelend om te horen dat u geen koffer van me kan mee nemen. Ik had net z’n positief stukje over u geschreven op mijn website.

Zie: https://elmarroeper.wordpress.com/2016/04/05/251/

Als het echt niet lukt kunt u mij a.u.b. vertellen waar dan wel.

Met vriendelijke groet,

Elmar Marijn Roeper


Hi Elmar,

Lief van je, maar bij ons is het puur omdat wij dat niet mogen. Dit heeft met regelgeving te maken.

Heb je het al bij Surinam Service Line geprobeerd? http://www.surinamserviceline.com/

Wij hopen van harte dat je snel je koffer mag ontvangen en onze excuses dat wij je niet kunnen helpen.

Kind regards,

Met vriendelijke groet,

 

O

 

Dat was een conversatie per mail, al zeg ik het zelf maar helaas nog geen stap verder word vervolgd.

koffer-inpakken
Copyright © 2016 ELLY-ELtje
Geef een reactie

