Suriname, o daar ga ik meer over vertellen!

Ik ben van 17-31 maart in Suriname geweest. Ik heb zo veel te vertellen en of ik het nou vertel op sociaal media, of op mijn website. Dat weet ik nog niet. Ik zal zo i zo af en toe een verhaaltje schrijven over mijn belevenissen voor na en natuurlijk tijdens mijn reis in Suriname.

Wat was het een tijd, met vallen en weer door gaan, met liefde en verdriet, maar niet te vergeten ik had een paar doelen en geloof het of niet. Die doelen zijn allemaal bereikt en dat is misschien nog wel het belangrijkste van alles. Dingen die je op je lijst je hebt staan, ook na streven en dan maakt het bijna niet uit. Of je nou tien dagen van de veertien ziek ben geweest. En dat je vier jaar kei hard heb gespaard om zeg het wel vier dagen enigen zins te hebben kunnen functioneren. Ik kan jullie wel mededelen dat, als ik een boek zou schrijven, dat ik genoeg stof heb klaar liggen om Überhaupt ook dat boek te schrijven. Misschien doe ik het ook wel misschien ook niet er zitten natuurlijk veel voordelen aan heen boek schrijven zie het voornaamste dat ik alles lekker van mijn af kan schrijven. Geld kan je bijna niet verdienen met een boek schrijven. Maar de andere kant van de medaille is, dat het veel tijd in beslag neemt en tijd is net zijn dingetje vaak heb ik te kort tijd in een dag zitten en vind zo super veel dingen leuk om te doen. Een boek schrijven wil ik al zo lang als ik kan schrijven. Wie weet.

Ik ben al begonnen aan wat foto’s te bewerken. Totaal waren het 1002 foto’s van Suriname en 4 uur film. Als ik een paar foto’s klaar heb. Dan plaats ik de in zede map. Kom dus regelmatig terug in deze map als je een beetje op de hoogte wil blijven. En geloof me het is de moeite waard!

Suriname map klik hier EMR Photography @ Suriname

Hier alvast een prachtig kort en duidelijk filmpje er komen er natuurlijk nog veel meer bij.

Copyright © 2016 ELLY-ELtje

Geef een reactie

