Over sneeuwt, de sneeuw mijn foto’s?

De muziek van Louis Armstrong tettert door mijn speakers. En ik ben de foto’s van Boedapest verder gaan bewerken. Ik heb deze serie zeker 2 jaar in mijn bibliotheek van mijn fotobewerking programma Lightroom klaar staan. Maar elke dag komen er foto’s bij als ik niet op pas, over sneeuwt de sneeuw mijn foto’s

20141108-IMG_0338-bewerkt © EMR Photography

Ik vond de foto hier boven wel bij de muziek passen die ik nu draai. “Maak van iets nieuws iets heel ouds proberen te maken”. Zwart wit maar niet zomaar zwart wit hoor, ruis er bij en na 20 minuten foto bewerken kijk toch eens wat een plaatje.

GO6A3313

Ik zal er nog wat foto’s bij doen die ik net uit mijn mouw heb geklapt. Niets gaat zomaar natuurlijk maar de laatste tijd gaat het foto bewerken wel lekker. Mij muisarm van juist het foto bewerken is bijna over. Nu moet ik er wel op letten dat ik niet te veel uren achter mijn computer gaat zitten. Het foto bewerken word zeg maar een way of live. Om nou te zeggen ik heb mijn eigen stijl met foto’s bewerken nee. Dat zeker niet ik probeer wel lekker divers te zijn. Nu toevallig Boedapest. En morgen weer een vogel. En die dagen daarna misschien wel weer een studio foto. Gewoon lekker doen wat goed voelt zou mijn advies zijn.

©2014 EMR Photography. All Rights Reserved. @ www.fotomodelmarijn.com

20141108-IMG_0335-bewerkt-bewerkt ©2014  EMR Photography

20141108-IMG_0337-bewerkt © EMR Photography

20141108-IMG_0282-bewerkt © EMR Photography

20141108-IMG_0217-bewerkt © EMR Photography

Geef een reactie

