Mills

20150601-_MG_6034-bewerkt ©2014  EMR Photography
©2015 EMR Photography – Alkmaar

 

20141019-IMG_3377 ©2014  EMR Photography
EMR Photography

Ik weet niet waarom persoonlijk mij molens zo aantrekt. Ik ben er zelfs niet een keer in geweest. Als ik een molen tegen kom dan fotografeer ik hem direct. Sommige molens heb ik meerdere keren vast gelegd op de gevoelige plaat. Het leek mij twee jaar geleden leuk om een molen shoot te organiseren in een meel molen, op een molen bij een molen ect ect.. Modellen onder het meel en de details van een molen vast leggen. Helaas ging het feest niet door. Maar wie weet binnenkort….

  • Lijkt het je leuk om model te staan in een molen? Dan kan ik kijken wat ik kan regelen. Stuur mij dan even een berichtje.
20140312-IMG_3335-bewerkt ©2014  EMR Photography
©2015 EMR Photography – Alkmaar

Ik zal de foto’s van molens eens in een mooi mapje plaatsen. Ik ben al begonnen zie https://www.facebook.com/media/set/?set=a.919719471398290.1073741984.433623913341184&type=3

Mag ik vragen om jullie support…?
Zouden jullie mijn pagina EMR Photography willen liken en delen. Alvast bedankt

May i ask for your support…?
Please like and share my page EMR Photography.
Thank you

Geef een reactie

