Een vreselijk handschrift

Wat heb ik toch een vreselijk lelijk handschrift, maar wat staat het toch goed op de foto. Rob Oudhuis weer bedankt voor het werkelijk maken van mijn afgrijselijke handschrift. Ik vind het super en het blijft toch speciaal je eigen handschrift op een digitale foto. Helaas past het niet overal even makkelijk bij.

Gelukkig heb ik dan weer een prachtig logo ook door Rob Oudhuis ontworpen en tot leven gebracht. Maar nu de eerste foto, is meer een zeg maar handgeschreven logo. Is dit natuurlijk wel weer super vet. Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt gewoon dat het super vet is.

Ik hou er zo van. En mijn spelling ach wen er maar aan lol.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Geef een reactie

