Ook al is het laat

1185125_247311178726877_647397896_n
Fotomodel Marijn © 030-foto.nl

Eigenlijk weet niemand wie ik ben, laat staan als ik zou zeggen weet jij zelf wel wie je bent? Het is een super lange weg om te weten wie je daadwerkelijk ben. Maar voor sommige ook niet.

Ik dacht het te weten,
het viel mijzelf tegen. Ik struikelde te vaak,
maar niemand hield me tegen.
Tuurlijk hielden ze mij wel tegen,
maar je moet ook weten wat je moet tegen houden.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

