De vrouw

Elmar-104Elmar-7Zolang je denkt dat de vrouw alleen voor de seks en het huishouden is, is het onmogelijk om een probleemloze relatie op te bouwen.

Want wat is namelijk het geval. Je gelooft het misschien niet, maar de vrouw komt vroeg of laat in opstand tegen deze houding.

Dit garandeer ik je. Probeer de vrouw als gelijkwaardig te zien en met respect te behandelen, hoe “onmanlijk” dit ook klinkt. Nee, ik ben geen vrouw, “mietje”, of “softie.” Ik ben een normale hetero denkende man die een wat andere kijk op de zaken heeft.

Nu ik deze houding steeds meer ontwikkel, merk ik dat ik een steeds betere vertrouwensband met vrouwen krijg.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

