Paddenstoel en de video (1)

FACEBOOK / TWITTER: Klik op de LINK voor het gehele verhaal.

21 oktober is natuurlijk alweer een paar weken geleden. Ik ging het bos in en bedacht me op eens om op onderzoek te gaan naar de paddenstoel, het leek mij zelf ook leuk om daar eens een video van te maken de video hier onder is deel 1. Vandaag ben ik deel 2 aan het monteren. Ik had die dag zo veel foto en video materiaal geschoten in een bos, waar eigenlijk maar weinig paddenstoelen zaten.

Photo by EMR Photography, All Rights Reserved. © 2015 Info @ www.elmarroeper.wordpress.com

Een paar weken later ging ik naar een totaal ander bos. En in dat bos kwam struikelde je bijna over de paddenstoelen. Zelf vind ik het eerste filmpje goed gelukt. Niet alleen video met muziek zit er in, maar ook foto’s die op de plaats van de video heel goed uit komen. Met een leuk fotoklik er bij.

Photo by EMR Photography, All Rights Reserved. © 2015 Info @ www.elmarroeper.wordpress.com

1 minuut film bewerkte film is al gouw, 1 uur video bewerken maar ik vind het super om te doen, en dat maakt het allemaal goed. Helaas is het erg tijdrovende klus om een videootje neer te zetten en soms loopt de computer ook nog wel eens vast. Waardoor je dan weer net niet goed de video heb opgeslagen en dat je dan na 5 uur werk weer opnieuw kan beginnen.

Gelukkig is dat steeds minder omdat ik echt als ik aan het video bewerken ben minimaal per kwartier de boel toch wel safe. O het is zo lullig als je dan weer op nieuw moet beginnen.

Gouden tip dus… Safe die boel. Hoe vaker hoe beter.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

