Mistig

20151101-_MG_2253 ©2014  EMR Photography

FACEBOOK / TWITTER: Klik op de LINK voor het gehele verhaal.

De laatste paar weken heb ik zo veel verschillende soorten foto’s gemaakt van hoofdzakelijk de natuur wel een paar model schoots in en buiten de studio gedaan maar het valt mij zelf echt op dat ik veel de natuur in getrokken ben. Paddenstoelen herfst bladeren, en niet te vergeten nacht en mist fotografie. De laatste dagen kon het allemaal makkelijk. Gelukkig regende het niet dus ik ben er heerlijk op uit gegaan. Ik weet niet precies hoe andere fotografen daar over denken alleen in de natuur enig wat je hoort is je camera klik zeggen. Ik merk het bij me zelf wel vaker. Heb ik even genoeg aan mijn hoofd dan ontlaad ik mij zelf in de natuur. Ik ben ook niet echt een schrijver, blogger, vlogger die alles voor bereid en net zo als nu ik zit gewoon voor mijn computer en schrijf wat ik denk. Maar ik wil het toch aan jullie delen Facebook Twitter het zijn in mijn ogen niet echt platforms dat je rustig je verhaal kan gaan promoten aan de buitenwereld. WordPress geeft mij meer voldoening om wat neer te schrijven. Oké, ik wil er graag wat foto’s bij dit artikel plaatsen die foto’s plaats ik dan wel rechtstreeks van Facebook dat werkt prima, waardoor de ruimte die ik vrij heb op WordPress een beetje gespaard.

Zo veel te schrijven en zo weinig tijd te verdelen dus laat ik dan maar beginnen met gister 1 november 2015

Mist fotografie

Wat een prachtige dag vandaag, ik ben er 5 uur op uit gegaan, 5 uur op pad in de dikke mist. Hou het in de gaten smile-emoticon

Als fotograaf kun je ontzettend veel met mist, het is namelijk geweldig. Mist maakt een omgeving mysterieus en zorgt ervoor dat je een bepaalde sfeer mee kunt geven aan een foto of aan een specifiek onderwerp in een foto. Denk aan dieren die net boven de laag hangende mist uitsteken. Een enkele boom waarvan net de contouren zichtbaar zijn. Een laagje mist die een sloot bedekt, terwijl een rij bloemen galant de wacht houdt.

Bron: http://www.cameraland.nl/pagina/mist-fotograferen/#.VjY-WyuYDYg

Daar horen natuurlijk wat prachtige foto’s bij.

Wat was het mistig maar wat was het ook een prachtig natuurverschijnsel mist.

Mart Schut: Ja mist maakt op veel locaties een dromerig beeld.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

