Druppels

©2015 EMR Photography
©2015 EMR Photography

Water is zo mooi en helemaal als je het goed vast kan leggen ik ben daar nog maar een klein beetje een beginner in, maar ik heb heel heel heel veel geoefend.

Ik dacht altijd stel nou eens dat je de druppel goed kan vangen. Tja wat ik je kan vertellen is neem zo i zo een statief. En kijk voor meer info even naar deze site http://www.fotograaf-venlo.eu/blog/index.php/techniek/druppels-fotograferen-tips-deel-iii-instellingen.htm

Ik heb er een leuk filmpje van gemaakt. Het was wel een werk maar kijk er even na is het kijken waard.

Ik heb 100e foto’s gemaakt om druppels te vangen. Nu ik dit filmpje heb bekeken is het me een stuk duidelijker een genot voor het oog.

Geef een reactie

