Help ELLY-ELtje mee a.u.b.

Beste bezoeker van ELLY-ELtje,

Ik heb twee websites in 2Photo by EMR Photography, All Rights Reserved. © 2014 Info @ www.fotomodelmarijn.com4 uur tijd gemaakt, zou wel website bouwer kunnen worden. De laatste website is deze geworden allemaal uit eigen ideeën nu hoop ik natuurlijk dat jullie vaker terug komen om deze site te bezoeken.

Nu lijkt het mij wel leuk om jullie als bezoeker ook een beetje mee te laten denken hoe mijn website er uit komt te zien. Jullie gaan natuurlijk steeds terug komen (hoop ik). Willen jullie a.u.b. even reageren wat er nog mist op deze website en wat er eventueel nog aan moet gaan veranderen, dan ben ik jullie dankbaar en dan vang ik twee vliegen in een klap dat is toch leuk.

Alvast bedankt voor de moeite.

Een gedachte over “Help ELLY-ELtje mee a.u.b.

Geef een reactie

