Onkt – Foto’s

28 augustus 2015 had ik ONKT gefotografeerd het is altijd een hele kunst om in de kroeg ’t Kooltuintje
te fotograferen. Het is een klein smal café en het podium staat radicaal tegen het publiek om maar wat te noemen. Het is een metal band dat betekend dat het rond vliegend bier en beukende mensen niet verrassend is voor mij. Toch had ik mijn mooie spulletjes mee genomen en de kans proberen te wagen om deze band eens goed op de gevoelige plaat te zetten maar ook op video! nu de foto’s zijn zal ik mij eens buigen over de video. Foto’s en video allebei gemaakt op een Canon 700D waar ik uiterst te vrede over ben zowel video als foto. het was me het feest je wel e zonder kleerscheuren van af gekomen.

Nu kan ik de video bewerken van Onkt, ik heb al eerder een video van Onkt bewerkt zie

Website ONKT: http://www.onkt.nl/

ONKT

Meer foto’s van Onkt die EMR Photography heeft gemaakt zie: EMR Photography

Geef een reactie

