Dick van der Lippe schildert Fotomodel Marijn Het eindresultaat / Special

Na niet lang overwegen, heb ik vandaag 6 september 2015 deze de video gemonteerd. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen hoe blij ik ben. Een jaartje ouder worden, je examen halen, je rijbewijs, een geboorte om maar wat te noemen daar word je blij van. Een schilderij waar je zelf op staat wat super mooi is! Kijk daar word ik pas blij van. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen: “Ik ben zo blij”

Today, I’ve finally decided to edited this video. Words are not enough to describe the feeling of how happy I am for things like getting wiser, passing your examination, getting your driver license or having a newborn within the family. But the feeling of having a paint of yourself is the best feeling ever. Words are not enough to describe how happy I am.

Geef een reactie

