Diafragma 1.8 —-> hoger / EMR Photography

EMR Photography
EMR Photography

Vandaag in de regen gefotografeerd,

nou niet helemaal in de regen. Beetje tussen de buien door. Zal in dit artikel wat foto’s plaatsen van vandaag. Natuurlijk is vocht de vijand van je camera als zij niet waterdicht is. Daarom had ik mijn oude camera mee genomen de Canon 350D zal me niets verbazen dat veel fotografen met deze camera begonnen zijn.

Wel moet ik toegeven dat ik deze prachtige Objectief 50mm op heb gedaan en hier en daar ook nog eens met het diafragma van 1.8 gefotografeerd. En zie hier onder het resultaat.

Meer foto’s van EMR Photography zien? kijk dan even op https://www.facebook.com/EMRfotografie liken mag 😉

Geef een reactie

