Mijn geest

1517562_611753218896302_1034783121_nHet is laat maar mijn geest is nog wakker, naar bed gaan heeft nog geen zin omdat je geest nog druk in de weer is. Toch zal er een moment van uiterste, uitgeputheid aan komen we noemen het ook wel de man met de hamer. Ik moet er nu op eens aan denken en dit verhaal vormt zich ook ter plekke als ik dit zo in tik op mijn toetsenboord.

Eigenlijk is het logisch dat je slaap nodig hebt. Ik heb wel eens gehoord dat als je slaapt, je hersens het actiefs zijn. Zo i zo het verwerken wat je die dag allemaal hem mee gemaakt, en soms heel soms herinner je als je wakker word een droom.

Heel soms hoor ook heb ik gehoord, dat je heel veel dromen heb op z’n avond. Maar dat je soms heel soms, er een onthoud. Ook is een droom werkelijk maar een paar seconde. Een paar seconde dat je dan slaapt.
Soms heb ik het gevoel wel eens, dat ik heel mijn begrafenis mee maak. Voor dat ik dood ga tot en met dat ik eerder thuis ben, omdat ik toevallig wind mee had. Ik bedoel maar.

Ik moet jullie bekennen dat ik zo stukje schrijf mij er best in kan vinden gewoon een stukje het kan natuurlijk alle kanten op. Maar ik hou het nu even bij dit stukje ik moet nu toch echt een keer gaan slapen.

Mijn geest heeft nu toch wel erg veel slaap….

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

