Mijn vader

©2015 EMR Photography
©2015 EMR Photography

Vandaag was mijn vader bij mij.

Ik had een spijkerjas van Levi’s alvast voor zijn verjaardag gegeven. Hij is pas in december jarig, maar gaf het nu al vast.

Mijn vader is een bijzondere man daarom verdiend hij dit stukje en een behoorlijke bewerkte foto. Ik zij Pa even je jasje een beetje stoer. Duimen in de broekzakken. En ja hoor binnen een paar seconde was de foto gemaakt het bewerken heb wel een uurtje gekost maar oké.

Ik wou dat ik zo goed na mijn vader had geluisterd, in een ver verleden dat hij nu na mij luistert. Maar is toch alles goed gekomen.

Nu staat hij ook nog in een van zijn favoriete straatjes in Den Burg – Texel. En heb ik ook nog een perfecte relatie met me pa. Zoals het hoort.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

