You Tube word ook steeds strenger

Gister had ik eindelijk het filmpje af van de HUTTENBOUW 2015 #Heerhugowaard
kwam ik er achter dat er een aantal mensen deze film niet konden bekijken! Zelf weet ik dat Facebook vaak heel moeilijk doet met Filmpjes te accepteren. Daar zijn allerijl redenen voor. Om een lang verhaal kort te maken;

YouTube wordt ook steeds strenger er hoeft maar muziek van een ander in te zitten en vervolgens zijn er veel minder mogelijk om de film daadwerkelijk te zien. Bijvoorbeeld zonder muziek die helaas YouTube er dan uit dit keer was de muziek van Bon Jovi. Maar ook het niet afspelen in verschillende landen ect. Kan gebeuren. Goed tot diep in de nacht gewerkt om de film aan te passen. Ik zal het straks plaatsen. Zo zie ja maar dat een film van hooguit 10 minuten een hele dag en een nacht in beslag kan nemen voor dat de film daadwerkelijk goed gezien kan worden. Ook ik ben nog niet uitgeleerd.

Gister avond nog wel een paar prachtige foto’s kunnen maken moest toen toch wachten dat het filmpje opgeslagen.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

