Geduld

Photo by EMR Photography, All Rights Reserved. © 2015 Info @ www.elmarroeper.wordpress.com
Photo by EMR Photography, All Rights Reserved. © 2015 Info @ http://www.elmarroeper.wordpress.com

Woensdag 15 juli had ik een afspraak met Dick van der Lippe. Het was een prachtige dag. Het zonnetje scheen niet echt en ook nog hier en daar een bui. Het was meer een prachtige dag van het feit wat gebeuren zou.

Ik had een vriend van me gevraagd Rob, om de tweede camera te bedienen, twee camera’s op statief die alles zouden gaan filmen wat er zou gebeurden

Kijk a.u.b. dit prachtige filmpje, momenteel word ik zelf nageschilderd door Dick van der Lippe. Het begon allemaal bij dit filmpje. Later hier meer over. Ook zal ik de aankomende films, het worden er meer, regisseren, filmen met behulp van Rob, en ook nog model staan. later dus meer 🙂

Dick van der Lippe: http://www.dickvanderlippe.com/

Geef een reactie

