3/5 Toen ik je zag wist ik het meteen

Foto en tekst 3 Elmar Marijn Roeper
Bijzondere vrouw,


Toen ik je zag wist ik het meteen,
jij durf en je bent niet gemeen.


Je ziet er eng uit je durft je en eigen rol te spelen,
je kijkt iedereen aan het kan je echt niks schelen.


Je doet gewoon je ding en je doet er niemand kwaad mee,
Ik wou dat ik jou kon zijn nu heb ik ook heimwee.


Je kunnen verstoppen achter een masker is niet echt mijn ding,
een prachtige ring hoe noem je het ook alweer een oorring.


Ja, een oorring zal je niet misstaan,
voor mij is de tijd om te stoppen en te gaan.


Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

