Deadline

30062014IMG_9934Vandaag kreeg ik een melding dat de laatste dag is om foto’s in te leveren en eventueel liefst wel met een gedicht er bij in toe te zenden. Ik was wel zo slim om de vijf foto’s die ik al eerder heb kenbaar gemaakt in ELLY-ELtje toe te sturen en zeker was dat een hel om het zo maar te zeggen om de foto’s toe te sturen foto’s die mij mijn ogen tot de professionele top behoren, met allemaal eigen discipline. Daar in hier mee bedoel ik zo breed mogelijk scale, van portret tot zwart-wit architecturen enz.

Maar door al de drukte er om heen ben ik nog niet aan een gedicht toe te komen op elke foto. Meestal werkt een deadline voor mij het best. Precies dit voorbeeld op de laatste dag nog een gedicht bij een foto verzinnen. En dat dus bij vijf foto’s vijf gedichten. Met op de achtergrond nu letterlijk een cd die maar hapert in de cd speler en geloof het of niet hij gaat weer verder. De cd dan.

Ik ga er aan beginnen en oké vanavond zal de sluiting zijn zal ze dus een voor een in mijn ELLY-ELtje plaatsen.

Wiss me Luck

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

