5/5 Eindelijk is het mij gelukt

Foto en tekst 5 Elmar Marijn Roeper

Eindelijk is het mij gelukt,

Hoog in de lucht waar ik geen drukte om mij heen voel. Hoog in de lucht waar alles zo vredig lijkt. Hoog in de lucht waar niemand mij stort. Hoog in de lucht waar ik was.

Ik keek naar beneden,
probeer mijn ziel te ontleden.

De pijn verzacht,
zo voelt het dat met deze foto mijn missie is volbracht.

Eindelijk is het mij gelukt,
een prachtig bedrukt gedrukt.

Een foto wat je niet uit kan wissen uit mijn hoofd,
enig kan doen is beloofd.

Om poëzie te verwerken bij een foto is zo ontzettend bijzonder,
Ik zeg het bijna met mijn adem in “een wonder”.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

