1/5 foto plus gedicht #fotowedstrijd # deadline

Foto en tekst 1 Elmar Marijn Roeper
Jouw schone verbeelding, die mijn netvlies doet raken, lijkt op de oppervlakte van de pijn die ik nog steeds voel diep in mijn eigen ik.

Als ik naar jou kijk, neemt de woede, de pijn, en de ellendigheid af.

Toch weet ik zeker dat de pijn zal blijven zo kijk ik naar jou zo zie ik jou, zo zal het in mijn ogen zijn.

Zo mooi bent maar ook zo verdomt verwaarloost zo veel pijn liefde en treurigheid straal je uit.

En toch weet ik dat je het niet meent. Je hebt gelijk, laat maar zien wie je ben. Pronk met het mooiste wat je te bieden heb. Maar weet ook, ik weet dat je klein ben ook ik weet het.

Ten slotte zijn we allemaal heel klein…

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

