Het gaat lekker

S ‘nachts werk ik toch 13 nov. 2014het lekkerst.

Ik ben WordPress beter onder de knie aan het krijgen, dat kan alleen maar door middel van proberen, oefenen, vallen, en weer door gaan.

Welk thema ik zal gebruiken? Keuze, is reuze.
Ik denk dat ik er voorlopig nu wel uit ben. Nu was het om de links die ik naast WordPress heb op het beeldscherm te krijgen.
En geloof het of niet, misschien hebben jullie ze al zien staan?

Maar…. De linken die verwijzen naar mijn pagina’s website enz. enz. enz. Zijn er in de loop der tijd wat geworden.
Allemaal netjes te pronken op mijn verzamelsite WordPress en stiekem is mijn site ook wel heel gaaf! Als zeg ik het zelf. Lekker sleutelen, en er ook elke dag mee bezig zijn.

Ik zit wel vast aan bepaalde ruimte, de opslag die ik mag gebruiken. Daarom werk ik met veel links die dan weer verwijzen naar bijvoorbeeld een video of foto.

Het gaat lekker, elke dag leer ik weer nieuwe dingen. En als het dan lukt ben ik reuze blij.Maar waarom s ’nachts nou veel beter gaat mag Joost weten. En wie Joost is?Weet ik ook niet.

Het zij zo dus soms bij neer leggen is ook wel eens een must c.q. doel.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

