Let’s Koken doe je z® not forget!

Koken doe je z® is inmiddels een begrip geworden, ieder geval voor mijn zelf. Ik zal willekeurig wat foto’s van mijn kook kunsten publiceren op ELLY-ELtje. Ik zet er bewust nog geen recept bij mocht je het echt willen weten wat je nu precies op de foto ziet? Laat dan gerust een reactie onder de pagina achter. Hoogstwaarschijnlijk weet ik het nog wel al u wel, het zijn inmiddels bijna 1000 foto’s / gerechten.

Cooking do you do z ® has now become a household name, any case for my self. I will publish some photos of my random cooking skills on ELLY-ELtje. I put there consciously no prescription at if you really want to know what you see on the picture exactly now? Feel free to leave a comment under the page behind. Most likely I still know all you, being almost 1000 photos/dishes.

10 maart 2015 KDJZ All Rights Reserved. @ www.fotomodelmarijn.com KDJZ 10 maart 2015 Wat kan eten toch lekker zijn mijn ogen zijn ©2014 EMR Photography. All Rights Reserved. @ www.fotomodelmarijn.com 1040761_538818372821737_292637827_o

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

