11-20

1.jpgDe tijd,

ja de tijd is maar een begrip, maar de tijd vloog en vliegt voorbij vandaag de dag bij mij. Vandaag heb ik weer eens een kort filmpje gemaakt eigenlijk zo lang als het nummer zelf. Ik leerde dit nummer vandaag pas kennen en vond het mooi dus wou het niet onderbrekend in de video hebben.

Ik heb 10 foto’s er in verwerkt. 10 Foto’s die ik zelf uiteraard gefotografeerd heb en bewerk ik heb er zo veel klaar liggen dus heb ik al enige tijd geleden bedacht plaats er elke keer 10. Vandaar 11-20. Ik heb 10 foto willekeurig gepakt en in het filmpje 3 keer terug laten komen net wel iedere keer even anders maar alles bij me kaar vind ik het weer leuk gelukt.

Alleen een filmpje maak gaat niet 1, 2, 3, nee nee,

  1. Filmpje bewerken ect.
  2. Daarna back up maken op mijn harde schijf.
  3. Daarna uploaden naar youtube.
  4. Vervolgens alles goed invullen op de site. Wil er geen reclame in hebben van anderen dus helaas ook geen geld verdienen.

Belangrijkste is dat er weer een leuk filmpje van mij zelf op staat zo is het toch. Veel kijk plezier en laat even een reactie achter wat je er van vond. Opbouwende kritiek mag natuurlijk ook.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

