In 24 uur naar Londen

Begin 2013 werd ik gevraagd door een medewerker van Bonofa om in vierentwintig uur tijd foto’s te maken in Londen. Waar hun personeel op staan inclusief Londen. Zo mooi aanbod kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Tuurlijk weet ik zelf dat als ik nu zou gaan de foto’s mooier zou worden.

Gemiddeld maak ik 300 foto’s per week doe dat keer 104 (2 jaar) = 31200 foto’s.
Ik kan er maar een paar foto’s naast zitten maar het geeft een beeld.

canon350fl1
Canon 350D
Canon_700D_21
Canon 700D

Ik maakt toen der tijd foto’s met een Canon 350D deze camera heb ik overigens nog steeds.

Paar maanden terug heb ik een Canon 700D gekocht.

Voor de duidelijkheid uiteraard kan je wel een mooie nieuwe camera kopen maar je moet ook weten hoe je de camera bediend.

Sommige mensen maken nog mooiere foto’s met een oude camera puur omdat ze weten hoe je met een camera om moet gaan.

De beheersing van een camera is de basis. Maar des al niet te min wil ik jullie graag even een compilatie laten zien.

Moet zeggen, dit doe je denk ik een keer in je leven. In vierentwintig uur tijd Naar Engeland en weer terug naar Nederland.

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

