Eerste blogje

Mooie tijd om eens een stukje te schrijven inmiddels is het 1.43 uur midden in de nacht ik wou graag mijn nieuwe website ELLY-ELtje een beetje op orde hebben. Nu moet toegeven dat WordPress mij het wel makkelijk heb gemaakt. Ik denk dat de meeste mensen wel met
Wordpress overweg kunnen. Echt een leuke en ook belangrijk goedkope manier om een prachtige website op het internet te deponeren, of moet ik zeggen flikkeren droppen ach het is perfect gegaan al zeg ik het zelf.

Tuurlijk ben ik ook benieuwd wat jullie er van vinden, een beetje opbouwende kritiek kan ik altijd gebruiken.
Mensen die de moeite nemen en mijn website helemaal af te branden is zo makkelijk en dat soort mensen adviseer ik dan ook reageer niet! Doe wat je leuk vind. En ja tuurlijk zijn er mensen die het leuk vinden om een website af te kraken. Maar daar heb ik bij deze kak aan! Moest ik even kwijt excuus.

Fotomodel Marijn © Ken Phelan
Fotomodel Marijn © Ken Phelan

Een website maken en onderhouden gaat natuurlijk veel tijd in zitten, maar voor mij is het een prima uitlaatklep, om de mensen wereldwijd van mijn ditjes en datjes, kort door de bocht te laten genieten.

Ik vind het leuk om mensen te vermaken en uiteraard ook een beetje in de belangstelling te staan dat is wel een beetje mijn karakter, tuurlijk weet ik of beter gezegd besef ik dat ik alles wat ik publiceer ook negatief kan uiten op mij maar ik denk maar zo ik breng het positief dus zal het ook wel weer positief terug komen.

Volgens mij noemen ze het ook wel Karma.

Dit was even een proef blogje, laat me maar weten wat jullie er van vinden slaap lekker fijne nacht…

Copyright © 2015 ELLY-ELtje

Geef een reactie

