Hoe lang nog

©2015 EMR Photography. All Rights Reserved. @ www.fotomodelmarijn.comTja, daar zit ik dan denkend over het leven en er maar niet uit komen, altijd maar weer de vraag waarom wanneer en hoe laat en nog veel meer, vragen waar je nooit antwoord op krijgt, vragen waar iedereen verschillende antwoorden op heb, vragen en nog eens vragen. Ik wil het mijzelf maar niet af vragen maar vragen toch, ja toch vraag ik me de hele tijd af zo lang me camera op statief staat tegen het vriespunt aan. En de nevel van het weer er glansrijk op dwarrelt wat mijn lens overigens niet zo leuk vind.

Tja dan vroeg ik me toch echt af hoe lang ik zal moeten blijven zitten voordat ik weer kan opstaan.

Een gedachte over “Hoe lang nog

Geef een reactie

