Lui die Sint

Luie SintTekst & Photo by © EMR Photography, All Rights Reserved. 2014 Info @ www.fotomodelmarijn.com

Na een dikke week binnen gezeten te hebben en de longen uit me lichaam geperst van het hoesten, kleedde ik vandaag mij maar eens dik aan om eens een rondje door Noord-Holland te fietsen. Nu lijkt dat groot maar was maar een klein rondje van 4 uur. Nog steeds blaffend in de buitenlucht met mijn muts op mijn hoofd en twee dikke truien aan met daarover mijn camera, Tja als je dan toch buiten bent kan je er gelijk wel een fotoshoot aan vast plakken. Kwam van alles tegen natuurlijk in de natuur was ik even blij dat het droog was. Vogels, bruggen alles kwam weer aan bod.

Fiets ik door een doodgewone buurt kom ik zwarte pieten tegen een hele fanfare met trommels toeters en bellen en daar op het laatst zie ik “Sinterklaas” met  een aantal pieten in een auto zitten. Nu weet ik echt dat er zo veel is gezegd over zwarte pieten dus laat ik daar wijselijk mijn mond maar over houden. Ik wil het over “Sinterklaas” hebben kijk hem daar nou zitten ik vind het een luie hufter geworden echt wat een luie hufter hoe kan je het nou maken om met je luie reet zo in de auto te gaan te zitten. Ik ken het meisje niet, die vrolijk in de camera kijk maar ik zie wel krukken in de auto liggen, die vermoedelijk van haar zijn. Ik kan mij enigszins begrijpen dat Sinterklaas zou zeggen, “nou meisje ga jij maar in de auto zitten” waarschijnlijk kan ze nu slecht lopen. Maar jij, jij Sintnicoanus jij zit maar op je anus. Jij hoort op een paard te zitten met je anus zo denk ik er echt over Sintnicoanus.

Onder het fietsen dacht ik echt dit willen mijn WordPress vrienden echt weten achter elke foto zit natuurlijk een verhaal! Dus heb ik getracht het er duidelijk te formuleren.

Geef een reactie

