“Bewuster en beter WERKEN met ADOBE PHOTOSHOP LIGHTROOM voor versie 4, 5 en meer”

1 augustus 2014 om 19:49

Ik hou niet van lezen dat mogen jullie weten hoor, daar schaam ik mij niet voor.
Het geduld om een boek te lezen is dan al even min.

Verbinding 23-06-2014 hdrTijdje terug had ik de tweede prijs gewonnen met een schrijfwedstrijd en dat vind ik dus wel leuk schrijven.

©2014 MCDG Fotografie
©2014 MCDG Fotografie

Dusss een boeken bon gewonnen. Dus dacht ik bij me zelf, laat ik dan maar een boek halen, vrij logisch. Elke dag, dag in en dag uit ben ik met fotobewerking programma Lightroom bezig.

Vaak met computers en dit soort programma’s of eigenlijk gezegd alles wat ik doe probeer ik liever zelf uit en dan misschien een boek lezen. Dus laat ik nu maar eens alles om draaien.

Hoewel ik al twee jaar met dit fotobewerkingsprogramma werk ben ik toch zo blij als een kind om toch een boek te vinden wat ik wel leuk lijkt om het te lezen c.q. leren.

En ja hoor vandaag het boek gekocht

Normaal bewerkt ©2014 EMR Photography
Normaal bewerkt ©2014 EMR Photography

 

“Bewuster en beter WERKEN met ADOBE PHOTOSHOP LIGHTROOM voor versie 4, 5 en meer”

 

Nu nog de Discipline vinden om ook daadwerkelijk dit boek uit te lezen.

 

Moet lukken “foto’s bewerken ik hou er zo van

HDRI bewerkt ©2014 EMR Photography
HDRI bewerkt ©2014 EMR Photography
Geef een reactie

