Kut vissen

Image

100e euro’s heb ik aan jullie uitgegeven de hele dag klettert het water om ons oren, ik maar praten tegen jullie, tot vloeken en schelden aan toe jullie kut vissen, ja jullie kut vissen! Jullie luisteren maar niet, ik maar lullen als Brugmann. Maar nee hoor, nee nee, jullie doen je eigen gangetje. Ja van blub blub, blub. Neem nou vandaag, ik heb jullie aquarium weer grondig proberen schoon te maken. Geen dank je wel, kan er van af. Nee, echt niet, enige wat jullie doen daar zijn jullie ook vissen voor is eten schijten en een beetje zwemmen, en ik, ik maar schoon maken. Ik ben het zo zat. En toch heb ik die pomp weer aan de praat gekregen die het water rijkelijk nu drapeert over het water.
Jullie krijgen extra zuurstof in het water, die jullie weer smerig kunnen maken…. Ik doe zo mijn, maar het lijkt er wel op dat jullie mij gewoon zitten te plagen! Volgens mij hebben jullie het helemaal niet door. Maar voor mij is de lol er af! Ik heb alles uit het aquarium getrokken! Alles behalve dan smerige vissen. Ik heb echt mijn best gedaan nu hebben jullie het voor me kaar! Een leeg aquarium, nou leeg hier en daar nog wat restjes wortels van de plantjes. De rest wan de waterplanten heb ik er uitgetrokken, ja met gang hupsakee weg er mee. De hard houten stronk waar jullie 1000e keren langs zijn gezwommen heb ik er ook uit gehaald zo nu een steriel aquarium, met alleen een pomp, plus water plus wat visjes en een tl die aan gaat, acht uur per dag.

Nu eens kijken of mijn aquarium wat schoner blijft kut vissen!

Geef een reactie

