Vogels

Nu ik deze blog schrijf is het inmiddels 17 februari 2014, het is 0.46 uur en ik neem even nu een beetje de tijd om een verhaal op te schrijven wat ik vandaag allemaal mee heb gemaakt.

Zelf dacht ik een uit die luie bureau stoel te gaan altijd weer die foto’s ik heb er zeker niets op tegen maar die frisse lucht kan ook heerlijk zijn voor de hersens. Wel nam ik mijn camera mee en mijn statief. Ik lekker de natuur in gewoon heerlijk in het bos willen lopen.

Alles wat ik mooi en interessant genoeg vind maak ik er een prachtige foto van. Aangezien dat ik mijn statief mee had moet ik eerlijk toegeven.

Geen last meer van trillende handen wat dan weer ten nadelen is voor de foto!

O o o wat heb ik genoten en wat doet een mens toch goed om lekker in de buitenlucht rond te lopen en de foto’s die ik nu een klein gedeelte heb bewerkt zie:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.637977292905844.1073741895.433623913341184&type=1&l=e2e4449264

Er zullen ongetwijfeld meer bij komen. Ik de hele tijd na boven en beneden kijken echt op zoek naar een foto een foto die niemand heb een foto die zo speciaal voor mij is en natuurlijk een foto die ik trots kan laten zien op Facebook zo foto was ik nar op zoek. Over smaak valt niet te twisten. Daarom vraag ik aan jullie klik af en toe op de link en laat me weten wat je van de foto’s vind van 16-02-2014 alvast bedankt.

De foto die ik mee zal sturen in deze blog is van een lucht en meen te tellen 17 vogels, zo mooi vind ik deze foto. Ik realiseerde op dat moment dat ik de foto maakte ik moest een beetje met de vogels mee bewegen wat dat koppeltje ging toch best hard. Ik realiseerde toen dus dat ik nog geen foto’s had gemaakt van vogels en kijk nou zelf wat vliegen ze toch mooi he.

Afbeelding

2 gedachten over “Vogels

Geef een reactie

