Bacon Gorgonzola

Bacon Gorgonzola,https://i2.wp.com/www.thuisbezorgd.nl/images/chains/nl/dominos/products/famous-artisan-bacon-gorgonzola.png

Nou daar gaan we dan ½ wachten op mijn Bacon Gorgonzola Tomatensaus, mozzarella, bacon, gorgonzola, verse spinazie, rode ui, champignons & zongedroogde tomaatjes, het zal mij benieuwen dit is de tweede keer dat ik iets bestel via de telefoon.

Moeizaam het telefoon nummer op zoeken via internet ja hoe ga je zoeken ”Pizza bestellen” nou oké simpel zou je denken, ik zie daar een overschat van eten word er duizelig van ik wil gewoon snel iets eten en niet uren zoeken eten dit eten dat.

Zwaar besluiteloos kijk ik nog even verder me maag draait bijna om al had ik gekookt was ik ondertussen  al met mijn toetje bezig, maar neem Elmar is even te lui, nou lui kei hard gewerkt en ook nog als vrijwilliger met twee fietsen, fietsen, om die fiets weg te brengen overigens goed gemaakt.

Maar dwaal af zo komt me eten en dan moet dit verhaaltje af zijn. Ik was dus aan het bellen nadat ik eindelijk had gevonden wat ik denk te willen eten wel als het er zo uit ziet zoals op de foto. Dus…. Kan ik een nummer bellen en ik werd wel eens waar nog een keer terug gebeld ook dat was even handig, omdat ik met mijn huis telefoon bel ik onbekend zo is dat in gesteld en zo zal het blijven. Althans ik wed terug gebeld met he bandje die sprak wij bellen zo terug.

En ik had al trek en de trek werd erger. Goed de telefoon ging de eerste keer over. En ja hoor er werd tijden het opnemen aan de andere kant van de lijn werd er ook weer op gehangen. Wil ik €10 uitgeven aan een broodje en geen afwas te hebben en zeker niet te hoeven kokkerellen, hoorde ik tuttut tut nou ja. Ik weer bellen zelfde verhaal.

Pfff oke ik had al de afwas weg kunnen hebben welkom in het bestellen van eten maar ik ging stug door tweede keer het zelfde verhaal, goed drie keer is scheepsrecht dacht ik zo. Ik belde met mij mobile nummerweergave aan! En ja ja opgenomen. Nou Het eten had er al moeten zijn.

Wat een verhaal hoop dat je het interessant vond uuuuuuuuuuuuu dus..

Geef een reactie

