Kort stukje

Maandag 10 februari 2014

Eigenlijk moet ik vaker gaan schrijven maar helaas heb ik er weinig geduld voor daarom heb ik deze blog aangemaakt om me eigenlijk af en toe mijzelf eens wat anders te doen dan fotograferen en fotowerken. De kramp in me hand is al een beetje over gegaan naar chronische kramp en mijn hersens hebben het al geaccepteerd dus ik ben over die pijngrens heen gegaan, de pijn in je hand dat je niet eens een pen kan optillen allemaal d.m.v. te lang en te perfectionistisch met de muis van de computer om te gaan. Nu weet ik zelf dat er zo veel mensen zijn die mij dit niet gunnen dat ik nu op eens weer tijd heb voor een blog, naast al het fotowerk en bewerk werk ect.

AfbeeldingNu gaat men dat natuurlijk ook helemaal niks aan en ik heb gelukkig een groep mensen die het wel leuk vind om bijvoorbeeld te lezen wat je nu leest. Daar doe ik het natuurlijk voor een stukje schrijven. Maar als ik eerlijk ben doe ik het voor mij zelf, gewoon lekker een stukje schrijven i.p.v. de foto’s bewerken van een ander en van mij zelf dus beschouw ik dit als een uitlaat klep wat de hele wereld kan lezen.Dus ik moet er wel een beetje om denken wat ik schrijf.

Ik schrijf ieder geval lekker mijn ding weg en zal de berichten ook niet te lang maken je kan beter zegt men iedere keer een klein stukje lezen dan in een keer heel veel.

Dus laten we dat maar het motto van de dag noemen

‘’Beter een kort stukje lezen dan een heel kleren eind

Aldus: ELLY-ELtje

10 gedachten over “Kort stukje

Geef een reactie

