Vuurdoop

Hoorn 25 mei 2013 
 
Vandaag was na lange tijd een vuurdoop voor mijzelf als ELLY-EL.
Ik begon vandaag in de schouwburg in het plaatje Hoorn met een van oudste rap van ELLY-EL!
Jezus wat was dat weer gaaf, weer heerlijk optreden I LOVE it en als kers op die vette dikke slagroomtaart had ik ook nog een gedicht geschreven met een vriendin van me. Zie foto.
 
Ondanks dat het een ongeregeld kut zooitje was ben ik achter af gezien toch best tevreden over het resultaat.
Ik werd bijgestaan door breakdancer: Karlok.
 
Foto is genomen door MCDG fotografie en ik had nog een klein filmpje laten maken door een toeschouwer dus die komt later.
Mijn dag kan niet meer stuk en een rap en een vreselijk vet gedicht!
 
Afbeelding
 
— bij Schouwburg het Park. Hoorn © 2013 MCDG fotografie
 
 
Geef een reactie

